بی ام و 320i و مرسدس بنز C200، از زمانی که این ماشین‌های سدان از نمایشگاه خارج شده اند و در خیابان های شهر تردد می کنند خیلی نمی‌گذرد. در صورتی که برای اجاره خودرو هنوز انتخابی نکرده اید با مطالعه این مقاله می توانید تصمیم گیری جدیدی داشته باشید و از رانندگی با این ماشین ها لذت ببرید. واقعیت پشت افسون نشان‌های ‌ستاره‌سه‌پر و پروانه‌ای این دو مدل، موتورهای پایه پرصدا و مشخصه‌هایی بود که سرنشینان را مجبور می‌کرد دسته پنجره را ول نکنند. اما دیگر اینطور نیست و شما می‌توانید بنز CLA-Class را به عنوان یک جایگزین ارزان قیمت چهار‌در برای این سدان‌های سنتی داشته باشید. با توجه به اینکه مدل‌های متوسط 320i و C250 و به دنبال عرضه مدل جدید C-Class به بازار، آنها را در ماه گذشته در برابر رقبای شان آزمایش کردیم.

تست خودرو های بنز و بی ام و

برای این نبرد بین مونیخ تا اشتوتگارت در آلمان، اندرو بیکر (Andrew Beecher) مدیر عامل شرکت CarAdvice و جیمز وارد (James Ward) ناشر وابسته را هم آوردیم. هر دو آنها چندین سال است که مدل‌های سری 3 و C-Class دارند و بنابراین خیلی راحت می‌توانند آخرین تجدید نظرها را ارزیابی کنند. هزینه‌ی 320i و C200 امروزی خیلی پایین است و این روزها بسیار مجهزند. هر دو مدل با چرخ‌های آلیاژی 18 اینچی، کنترل سیستم تهویه مطبوع دوگانه، کنترل کروز، استارت بدون کلید با فشار یک دکمه و ناوبری ماهواره‌ای با USB، AUX و اتصال صوتی و موبایل و بلوتوث همراه هستند. حتی می‌توانید هر یک از چهار پنجره را به صورت برقی بالا و پایین ببرید.

همچنین هر دو مدل، سنسور پارکینگ جلو و عقب دارند. سیستمی که درصورتی که مانعی در نقطه کور راننده باشد می‌تواند اطلاع دهد و به فن‌آوری مجهز هستند که می‌تواند اندازه محدوده پارکینگ را تشخیص دهد، به این ترتیب می‌توانید متوجه شوید که آیا سدان در آن محدوده جا می شود یا خیر، و سپس شما با تنظیم دریچه گاز به طور خودکار، ماشین را به داخل محدوده پارکینگ هدایت کنید. بی ام دبلیو شما یک دوربین دید از همه طرف دارد در حالی که بنز فقط عقب خودرو را می‌بینید که در صفحه نمایش مرکزی نشان داده می‌شود.

در سری 3 اگر نزدیک دستگیره درب ماشین بروید و کیلدتان هم داخل جیب‌تان باشد، یک سنسور حضور شما را تشخیص می‌دهد و درب خودرو را به طور خودکار باز می‌کند. این سیستم در رقیب سری 3 اختیاری است. کلاس C یک رادیو دیجیتال انحصاری دارد که می‌تواند در ابتدا به شما هشدار دهد که یک تصادف قریب الوقوع در شرف رخ دادن است و در صورتی که راننده نتواند به موقع ترمز بگیرد خودش ماشین را متوقف می‌کند، و 9 کیسه هوانیز در سری 3 وجود دارد.

تفاوت های بنز و بی ام و

به محض اینکه بر روی صندلی مرسدس بنز بنشینید بلافاصله متوجه می‌شوید که این ماشین سه سال نسبت به آخرین نسل بی ام دبلیو جدیدتر است. داشبورد C-Class رنگ‌ها و بافت‌های متنوعی دارد، اما نمونه سیاه و نقره‌ای، همه چیز را استاندارد و ساده نگه می‌دارد و باعث درخشش طراحی S-Class مانند آن می‌شود. پلاستیک‌های استاندارد به طور منظم هماهنگ هستند، حتی اگر به دنبال پوشش روکش‌های چرمی نباشید. پنج دریچه مدور در کل داشبود خیلی آرام می‌چرخند و می‌توان مستقیما از زیر آنها به کنترل تهویه مطبوع دسترسی پیدا کرد. با ساعت آنالوگی که وسط آنها قرار دارد نیز ظاهر بسیار شیکی پیدا کرده‌اند.

صندلی‌های نرم و راحت (با پوشش چرم مصنوعی که ظاهر آن دقیقا شبیه به چرم طبیعی است) با دسته صندلی‌های زیبا و دستگیره‌های در و پنجره‌ها بسیار هماهنگ هستند. در مقابل، در حالی که اکثر طراحی‌های بی ام دبلیو سری 7 بزرگ، با سدان بزرگ سری 5 یکی است، در عوض سری 3 بیشتر ویژگی‌هایش را از سری ارزان تر 1 وام گرفته است. این موضوع در پلاستیک‌های سفت‌تر و تیره‌تر، صندلی‌های جلوی کوچک‌تر و ابزارهای ساده‌تر مشهود است. به عنوان مثال یک نمایشگر کامپیوتری تک‌رنگی بین کیلومترشمار و سرعت‌سنج سری 3 وجود دارد، در حالی که صفحه نمایش C-Class رنگی و بزرگتر است. همچنین یک جعبه ذخیره‌ی کنسول مانند کوچک در بی ام دبلیو وجود دارد و هیچ فضای اضافه‌ای در زیر کنترل‌های تهویه مطبوع نیست، در حالی که بنز یک جعبه ذخیره بزرگ با یک درب کشویی و یک منطقه ذخیره سازی ثانویه پوشیده دارد.

بیکر با اشاره به عقربه‌های نارنجی کلاسیک که مشخصه نسل‌های قبل از نسل سری 3 است، فضای داخلی بی ام دبلیو را بی نظیر توصیف می‌کند. سیستم اطلاعات سرگرمی iDrive نیز با سهولت بیشتری نسبت به همتایش در اتومبیل رقیب عمل می کند. نمایشگر رنگی 6?5 اینچی 320i، در C200 نیم اینچ کوچک تر و بر روی یک پنل ثابت، اما شناور مانند قرار دارد که ظاهرا برای نمایشگر 8?8 اینچی به صورت اختیاری طراحی شده است. برای بنز باید سیستم Comand را به صورت اختیاری به ازای 2300 دلار به ماشین خود اضافه کنید، که در این صورت به یک نمایشگر 8? 8 اینچی، کنترل صدا، اینترنت و ثبت موسیقی 10 گیگابایتی دسترسی خواهید داشت. این سیستم جایگزین یونیت استاندارد ناوبری ماهواره‌ای می‌شود و ارزش هزینه‌ای که برایش می‌کنید را دارد. با این حال حتی سیستم Comand اختیاری نیز به پای iDrive نمی‌رسد.

تشریفات خودرو سورنا سیر با در اختیار داشتن انواع ماشین های اقتصادی و لوکس آماده ارائه خدمات اجاره ماشین در تهران و اجاره ماشین در اکثر شهرهای ایران می باشد.


اجاره خودرو - تشریفات سورنا سیر

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

چرتکه چیست ؟ دوفرشته آسمانی عرفان خوشدل آموزش|مشاوره|مدرس|تبلیغات|پشتیبانی|دیجیتال|مارکتینگ Monika ايران تندر,اطلاعات مناقصه ها و مزايده هاي ايران و بين الملل